197550438559015
top of page

WIE ZIJN WE

Mijn naam is Andrea Steinmetz. Ik heb bijna mijn hele leven in de journalistiek en communicatie gewerkt en heb in 2014 een grote carrièreswitch gemaakt: ik begon een klein biologisch restaurant in hartje Amsterdam. Het was enorm spannend: al mijn spaargeld zat er in en ik had geen idee of ik het zou redden. De eerste tijd maakte ik nog amper winst, maar er zat een opgaande lijn in, dus ik had goede hoop.Door de ligging trok mijn zaak vooral toeristen. Net toen het een beetje begon te lopen, kreeg ik van de gemeente te horen dat ik alle borden en aanduidingen van het pand moest verwijderen, op straffe van… Mijn schitterende zonwering en alle andere zaken die publiek moesten trekken gingen de prullenmand in. Wat nu? Zou het nog lukken?

 

Vlak daarna kreeg ik een sales-telefoontje van een marketingbedrijf. De praatgrage jongen aan de telefoon zei dat de SEO van mijn site niet goed was en had ik weleens aan SEA gedacht. SEO, SEA? Nooit van gehoord. Ik hoorde hem flink uit, maakte aantekeningen en thuis zocht ik alles op. Het licht in mijn hoofd ging aan. Ik besloot om vol in te zetten op online marketing en heb weken thuis achter de computer gezeten en geleerd en geleerd. 

Om een lang verhaal kort te maken: alle moeite (en geld) die ik vanaf die tijd aan online marketing besteedde, heeft zich dubbel en dwars uitbetaald.

Mijn piepkleine zaakje werd in korte tijd een begrip tot in alle uithoeken van de wereld. De bezoekers vormden lange rijen voor de deur en de vijfsterren reviews stroomden binnen (want, o ja, ons product was zeer goed). 

MacClick Marketing

 

Tot corona roet in het eten gooide. Ik moest de deuren sluiten. Ik zat al vol nieuwe plannen om te overleven, toen ik een aanbod kreeg om de zaak te verkopen. Na heel veel nadenken heb ik toegestemd, omdat ik vermoedde dat de nasleep van dit drama nog wel even kon duren. Of dat een goede move was, de tijd zal het leren. Maar zoals jullie zien heb ik een nieuwe carrièreswitch gemaakt en ook hier heb ik enorm veel plezier in!

 

Andrea Steinmetz

P.S. Inmiddels werk ik niet meer alleen, maar heb ik een top-team van ontwerpers, tekstschrijvers, sitebouwers en foto/videopersonen om me heen!

Sylvia Aué, contentspecialist

Sylvia Aué weet als geen ander hoe ze jouw doelgroep moet aanspreken. Dat betekent dat ze kan aangeven welke specifieke content interessant is voor die doelgroep en in welke vorm die content het best gegoten kan worden: een blog, een informatief artikel op je site of een wervende tekst voor een advertentie. Dat heeft ze geleerd in haar jarenlange ervaring met in- en externe bedrijfscommunicatie. Zo deed ze als ‘attachée de presse’ de pr voor onder andere Parfums Christian Dior, Beiersdorf, Bayer en de Velthuis Kliniek. Bovendien werkte ze samen met bedrijven als Unilever, L’Oréal, Specsavers, Peter Hahn, Liliane Fonds en de Hartstichting. Sylvia heeft een gouden pennetje, zo hebben haar klanten mogen ervaren!

 

Sylvia Aué, contentspecialist

Vincent Steinmetz, grafisch vormgever,

filmer, fotograaf

Vincent Steinmetz van AtLast Media is een creatieve duizendpoot. Behalve redacteur, art-director en restyler van verschillende grote magazines maakte hij honderden bedrijfsfilms voor onder andere ING, Rabobank, Europese Investeringsbank, KLM, Ricoh printers en The World Food Program. Ook fotografeert en filmt hij voor Facebook- en Instagram-advertenties en maakt hij onweerstaanbare visuals voor posts. Recentelijk heeft hij veel boeken en ander drukwerk ontworpen en was hij verantwoordelijk voor verschillende huisstijlen, logo's en websites.

Vincent Steinmetz, creatieve duizendpoot
About: Services
bottom of page